Сценарій
Останнього дзвоника в 11 класі
Ведучий
Весело
всміхається травень,
Бо
скінчилась навчання пора,
І зібралась
на дзвоник останній
Вся весела
шкільна дітвора.
Дорогі друзі, вчителі, гості, сьогодні нас на свято ласкаво запрошує
чарівна і ніжна, добра і весела Пані Дзвіночок.
Звучить пісня "Ласкаво просимо", на фінал
пісні виходить Пані Дзвіночок.
Пані Дзвіночок. Я дуже рада, що ви до мене завітали в гості.
Як справна господиня я приготувалась до зустрічі з вами. Ця чудова пісня, гарно
прикрашене подвір'я біля мого палацу "Школа" - це все для вас. А
тепер я хочу вас познайомити із моїми вірними друзями - вчителями та учнями.
Пані Дзвіночок. Сьогодні особливе свято для наших
одинадцятикласників. Тож давайте запросимо їх на святкову лінійку
гучними оплесками. Зустрічайте найстарший наш клас з класним керівником
Авраменко Лллою Миколаївною.
Пані Дзвіночок. Випускниками нашої школи є і учні 9 класу . Не виключено, що хтось із них уже 1 вересня
не прийде до школи, а вступить до інших навчальних закладів. То ж запрошуємо на
урочисту лінійку випускників 9 класу на чолі з класним керівником Соловей Людмилою
Олександрівною.
Пані Дзвіночок Сьогодні в нашій школі є найменші
випускники – це учні початкової школи. Учні, яким класний керівник Малюцька
Лілія Петрівна дала путівку в 5 клас. То ж зустрінемо і їх гучними оплесками.
Пані Дзвіночок. Великим
авторитетом і заслуженою повагою у всіх моїх друзів користується директор школи. Без її слова
зустріч наша не була б такою урочистою. Шановна
ВалентинаА ндріївна, дозвольте свято Останнього дзвоника відкрити.
Директор. Дозволяю.
Ведуча. Право підняти прапор України
надається учням 11 класу
Звучить Гімн України
Ведуча. В урочисті хвилини згадуймо
тих, кому ми вдячні за наше щасливе сьогодення. Право покласти квіти до пам’ятнака загиблим воїнам надається учням 11 класу:
Звучить «Степом, степом»
Пані Дзвіночок. Мені дуже приємно, що сьогодні у мене багато гостей. А тепер я
хочу послухати вітальні промови всіх запрошених і мого вірного друга -
директора школи.
Директор. Шановна Пані Дзвіночок! Двічі на рік ми всі
збираємося у твоїй господі. І кожна зустріч з тобою, такою гарною, дзвінкою,
дисциплінованою, є для нас пам'ятною, тому що ти знайомиш нас зі своїми
чудовими, юними друзями. У тебе завжди так багато гостей, бо ти вічно молода, і
сьогодні ти допомагаєш випустити у світ 15 юних створінь. Мої найщиріші вітання
випускникам. Сьогодні твій друг, Дзвінок, покличе їх у нове життя.
Директор зачитує наказ.
Вручення дипломів
всеукраїнських конкурсів.
Виступи гостей.
---До слова запрошується …….
---Слово має…..
---Слово надається…..
Пані Дзвіночок. Дорогі
одинадцятикласники! Сьогодні ваше свято, день, який залишиться не лише у вашій
пам’яті, але й у ваших серцях. І напевне ніколи ви не забудете ласкавий погляд
вашої першої вчительки. Вона відкрила для вас широкий світ пізнання, їй ви завдячуєте першими успіхами, першими звершеннями.
Увага! Вас вітає ваша перша вчителька – Тютікова Ріта Леонідівна.
Пані Дзвіночок. Кожного
року подвір'я мого палацу "Школа" залишають випускники. І скільки б
вони не
говорили і не розповідали мені про свої чудові шкільні роки, їм цього замало. За традицією зараз ви залишаєте добре слово на згадку про себе.
В дорогу виросла стежина
Років збігає
листопад,
Шкільні роки струмком
барвінку
До пам’яті все
гомонять.
Ось перша вчителька за руку
Вела
мене у перший клас
Ми
пам’ятаєм перші букви,
Що
потім снилися не раз.
Які тоді ми були різні –
І забіяки й пустуни.
Спасибі вам за перші кроки,
Уроки дружби й доброти.
Ми для вас, дорогі вчителі,
Будемо вічними
учнями в школі
Хоч підемо по
всій землі
І своєї шукати
долі.
Пустували не раз і не два
І уроки зривати уміли
В вас боліла від нас
голова,
Але ви все одно нас любили.
Ми
підемо, а в вашім житті
Всі залишимось: Тані і Саші
Пустотливі, верткі і меткі
Як колись, ще у п’ятому класі.
Бринять для нас дзвінки
останні,
Їх спогад буде доганять….
Учителів любимих, рідних
До зліз нам хочеться
обнять.
Найкращі
квіти, що на цій землі,
Любов,повагу і серця гарячі.
Прийміть
від нас, шановні вчителі –
Ми
летимо – бажайте нам удачі.
Уклін низький, наша школо!
Уклін вам рідні вчителі.
Яким же передати словом
Любов до вас на цій землі.
Дорогі
друзі!
Ми вам молодшим
школу залишаєм
Шануйте старших, в
дружбі всі живіть.
Ви кращі будете за
нас, ми знаєм
Та про любов на
партах не пишіть
Учіться добре і живіть чудово
Та не гуляйте у вечірній час,
Не бийте вікон, навіть
випадково,
І час від часу згадуйте про
нас.
Затихнуть
пісні і почнеться урок
Урок, на який не
лунає дзвінок
Із того уроку не можна втекти
Й оцінку поточну не
виправити.
Перерв і канікул у ньому нема
Хоч може минути і літо й зима
Й не 40 хвилин трива той урок
А довге життя, кожен день,
кожен крок.
Шановні вчителі!
Вам доземно вклоняємось ми
За любов, за турботу,
горіння
Ми дорослими стали людьми
То ж спасибі за ваше
терпіння
Музика І в день
такий урочистий святковий
Дозвольте
вашу працю вшанувать
І квіти всі
принесені сьогодні
Від всього
серця вам подарувати.
Пані Дзвіночок А де ж мій вірний друг Дзвінок? Чому це він запізнюється на наше свято?
Ведуча А поки наш вірний друг
Дзвіочок запізнюється дозвольте нагадати
вам про нашу давню традицію – дарувати одинадцятикласникам на згадку маленькі
дзвоники, які нагадуватимуть їм про шкільні роки.
Закінчиться дитинство останнім
дзвінком,
У ранковій красі променистій.
От ви всі стоїте на лінійці
гуртом,
На святковій лінійці
врочистій.
Але час пролетить дуже швидко,
умить
Понесе всіх життя, закружляє.
І з роками у когось душа
защемить,
Як дзвінок цей останній згадає.
То ж щасливим хай буде ваш
обраний шлях,
Хай вам добре у світі живеться,
А цей срібний дзвіночок у
ваших серцях
Добрим спогадом хай озоветься.
(вручення дзвінків)
Пані Дзвіночок. До нас знову завітали гості. Це Білосніжка і сім гномиків.
Білосніжка. Шановна пані, я привела до тебе на свято свої друзів
гномів: Мудрунчика, Чхунчика, Веселунчика, Стидунчика, Буркунчика, Дрімунчика і
Задумчика. Вони хочуть твоїм друзям теж гарні вітання переказати.
Виступ першокласників.
Пані Дзвіночок. А чи не зустрічали ви мого друга Дзвіночка?
Всі. Зустрічали.
Білосніжка. Ми його до тебе на свято супроводжували, від
злих сил захищали. Ось він.
Виходить Дзвінок.
Дзвінок. Я до вас на свято не спізнився?
Пані Дзвіночок. Ні. Ти якраз вчасно прибув, і ми б хотіли твій
голос почути. Але спочатку учні 5 класу виконають пісню.
(Виконується пісня
"Останній дзвінок".)
Пані Дзвіночок. Я вдячна вам, що ви завітали до мене на
святкову зустріч. І я чекаю на вас 1 Вересня у стінах свого чудового палацу під
назвою "Школа". До зустрічі у новому навчальному році.
Ведучий. Шановні
учні, ось і добігла кінця наша святкова зустріч. За рік ви всі стали дорослішими. І я надаю право
всім учням перейти у наступний класс.
А право дати останній дзвінок
надається учню 11 класу та учениці 1
класу
Звучить музика.
Насильство у сім'ї
Під домашнім або сімейним насильством розуміють певну систему поведінки одного члена сім'ї по відношенню до іншого ( інших ), що має на меті збереження влади, контролю і навіювання страху. Насильство в сім'ї - це вид відносин між близькими людьми , коли один утискає іншого або заподіює йому якоїсь шкоди . Існує ще інше визначення: під сімейним насильством розуміють систематичні агресивні і ворожі дії стосовно членів сім'ї , в результаті чого об'єкту насильства можуть бути заподіяні шкоду , травма , приниження чи іноді смерть. Насильство відбувається і в підлітковому середовищі .
Метою насильства , як правило , є завоювання тих чи інших прав і привілеїв , а також панування і контролю над людиною шляхом образи, залякування , шантажу та ін
Насильство в сім'ї може мати різний вектор спрямованості:
• з боку чоловіка по відношенню до дружини ;
• з боку дружини стосовно чоловіка ;
• з боку одного або обох батьків по відношенню до дітей ;
• з боку старших дітей по відношенню до молодших ;
• з боку дорослих дітей і онуків по відношенню до батьків або престарілим родичам ;
• з боку одних членів сім'ї по відношенню до інших.
Жертвами насильства найчастіше стають найбільш незахищені члени сім'ї ( жінка , дитина , особи похилого віку члени сім'ї , інваліди) . У 70 % випадків постраждалими від насильства в сім'ї є жінки і діти.
Найчастіше зустрічається поєднання декількох видів насильства одночасно.
Щодо дітей виділяють наступні види насильства :
1 . Нехтування потребами дитини ( моральна жорстокість , занедбаність ) - це відсутність з боку батьків елементарної про нього турботи , в результаті чого порушується його емоційний стан і з'являється загроза здоров'ю та розвитку дитини.
2 . Психічне / емоційне / - це умисне приниження честі і гідності одного члена сім'ї іншим або підлітками , моральні погрози, образи , шантаж і т.п.
3 . Економічне - це спроби позбавлення одним дорослим членом сім'ї іншого можливості розпоряджатися сімейним бюджетом , мати кошти і право розпоряджатися ними на свій розсуд , економічний тиск на неповнолітніх і т.п.
4 . Сексуальне - це посягання якогось члена сім'ї , а також підлітків на статеву недоторканість іншого , зокрема сексуального характеру по відношенню до неповнолітніх членам родини. Це залучення дитини з її згоди і без нього в сексуальні дії з дорослими. Згода дитини на сексуальний контакт не дає підстави вважати його ненасильницьким , оскільки дитина не володіє свободою волі і не може передбачити всі негативні для себе наслідки . Іноді сексуальне насильство розглядають як різновид фізичного насильства. Що таке інцест ? Інцест - сексуальні відносини між кровними родичами.
5 . Фізичне - це умисне нанесення шкоди здоров'ю , заподіяння фізичного болю , позбавлення волі , житла , їжі , одягу та інших нормальних умов життя , а також ухилення батьків неповнолітніх дітей від турботи про відхід , здоров'я , безпеки .
Як проявляється те чи інше насильство ?
1 . Залякування і погрози - навіювання страху криком , жестами , мімікою ; загрози фізичного покарання міліцією , спецшколою , богом ; прояв насильства над тваринами; загрози кинути дитину або відняти його , позбавити грошей та ін
2 . Ізоляція - постійний контроль за тим , що роблять жінка чи дитина , з ким дружать , зустрічаються , розмовляють ; заборона на спілкування з близькими людьми , відвідування видовищних заходів та ін
3 . Фізичне покарання - побиття , ляпаси , катування , тягання за волосся, щипання та ін
4 . Емоційне ( психічне) насильство - не тільки залякування , погрози , ізоляція , а й приниження почуття власної гідності і честі , словесні образи , грубість ; навіювання думки , що дитина - найгірший , а жінка - погана мати або дружина , приниження в присутності інших людей ; постійна критика на адресу дитини або жінки і ін
Причини виникнення насильства в сім'ї численні. Серед них можна виділити дві групи: одна причини , що знаходяться в самій родині , у взаєминах між її членами ; інша - поза сім'єю. Одна група причин нерідко породжує іншу. Найчастіше насильство відбувається в стресовій ситуації. За останні роки спостерігається зростання різних видів насильства і в благополучних сім'ях.
Зовнішні причини насильства :
• поширення в суспільстві алкоголізму , наркоманії ;
• криза моралі;
• криза культури ;
• вплив ЗМІ , постійно демонструють сцени насильства над особистістю , картини терористичних актів , акти вандалізму , садизму та ін
Причини виникнення насильства , що лежать в самій родині : матеріальні труднощі ; наявність у сім'ї безробітного; невирішена житлова проблема ; алкоголізм та пияцтво серед членів сім'ї; наявність наркоманів в сім'ї; неповна сім'я ; вітчим або мачуха в сім'ї; дитина -інвалід або з проблемами зі здоров'ям ; небажана дитина ; важка дитина; зняття багатьох моральних заборон ; сімейні конфлікти; самоствердження за рахунок слабких ; культ жорстокості , пропагований в суспільстві.
Наслідки сімейного насильства для дитини
Чому порка , ляпаси , навіть такі , на перший погляд , безневинні удари, як ляпас по руці , небезпечні для дитини і становлять загрозу для суспільства?
Вони викладають дитині урок насильства.
Вони порушують безумовну упевненість , якої потребує кожна дитина , - що він любимо.
Вони породжують у дитині сполох: очікування наступного удару.
У них міститься брехня: прикидаючись , ніби вирішують педагогічні завдання , батьки таким чином зривають на дитині свій гнів. Дорослий б'є дитину тільки тому , що його самого били в дитинстві.
Вони викликають гнів і бажання помститися , бажання це залишається витісненим і проявляється багато пізніше .
Вони вчать приймати на віру суперечливі докази : "Я б'ю тебе для твого власного блага". Мозок дитини зберігає цю інформацію.
Вони руйнують сприйнятливість до власного співчуттю і співчуття до інших , обмежуючи , таким чином , здатність дитини пізнавати себе і світ.
Який урок , і з якими наслідками зможе винести дитина з прочуханки і биття?
Дитина дізнається :
• що він не заслуговує поваги ;
• що хорошому можна навчитися за допомогою покарання (насправді це невірно , покарання зазвичай вчить дитину бажанням карати інших ) ;
• що страждання не потрібно приймати близько до серця , його слід ігнорувати ;
• що насильство - це прояв любові ;
• що заперечення почуттів - нормальне здорове явище ;
• що від дорослих немає захисту .
Тіло людини добре запам'ятовує і зберігає в собі калічать сліди цього " виховання " .
Таким чином , можна зробити висновок , що насильство в будь-якій формі неприйнятно. Люди повинні шанобливо ставитися один до одного.
Немає коментарів:
Дописати коментар